Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2009 22:22 - мария
Автор: oxxley Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1153 Коментари: 0 Гласове:
3



На Мария…

От Мария-Елена…

 

 

Обичам ръцете й…

Нищо, че повече са ме били, от колкото галели. Обичам ги. Само гледайки ги можеш да разбеш колко е преживяла през този живот…

 

Помня,че когато беше на около 65, беше модерно да си боядисваш косата с индиго, или поне сред тях… Да, ходеше със синя коса. Тогава се радвах, че не е ярко розова. А сега, сега е просто бяла, пазеща спомена за онази буйна и гъста коса.  Липсва ми да я виждам с шапките, които носи…и тази нейна коса…

До скоро сякаш нямаше бръчки. После изведнъж се появиха или аз просто пораснах и започнах да гледам с друго око на хората около мен… И бръчките й, и тях ги обичам, защото всяка има своите истории. Искам един ден и аз да имам толкова за разказване.

Обичам ината й, волята й…

Толкова е силна. Голяма рядкост е да я видиш да плаче, ако изобщо я видиш. Най-вероятно ще си останеш само с подсмърчането й и онзи особен поглед, който ще те накара да си помислиш - „по-добре щеше да бъде, ако просто се беше разплакала”.

 

Но най-често ще я слушаш да се смее, особено в часовия пояс 17 h – 20 h. Тогава са сериалите й. И друго може да чуеш тогава, но затова трябва да ни дойдеш на гости.

 

Адреса го знаеш, нали?

 

На звънеца пише сем. Обретенови, да, не е моята фамилия. Но това е друга история, но ти и това го знаеш.

 

Запомни сами името – Мария.

 

Да, точно, и нейното име нося. Но това също  е друга история…знаеш.

 

Мария Обретенова – отиди й на гости. Сега мен ме няма и сигурно й е самотно. А тя обича да говори, знаеш ли… Има какво да ти разкаже и покаже. Може и някоя персийка приказка да ти прочете. Когато бях малка, така ме прилъгваше да заспя следобед.

 

Отиди, не е нужно да й носиш нещо, тя всичко си има, но няма с кого да си говори.

 

Отиди, заради мен.

 

Поговори с нея, заради мен.

 

Кажи й, че я обичам.

Не знам дали го е чувала някога. Не знам дали й ще й го кажа някога. Но ти й го кажи, заради мен.

 

Отиди, а после ми разкажи.

 

Адреса го знаеш…




Тагове:   Мария,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: oxxley
Категория: Други
Прочетен: 66646
Постинги: 22
Коментари: 52
Гласове: 295
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930