Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2009 02:33 - Мога ли? или опит да се докажеш пред някого, който никога не е съществувал...
Автор: oxxley Категория: Други   
Прочетен: 1447 Коментари: 2 Гласове:
3



image
Погледни ме в очите и ми кажи какво виждаш...

Уплашено дете? Самоуверено момиченце, мислещо, че светът трябва и ще бъде в краката му, само ако…? Твърде рано пораснало и разбрало…? Какво?

Истината е, че това е една много малка част от моите роли.

Aз мога да бъда всякаква. Такава, каквато ме пожелаеш.

Мога да направя така, че да съм ти стандартно интересна.

Мога да направя така, че да съм олицетворение на всичко онова, което никога не си вярвал, че можеш да харесаш и въпреки това да изпитваш повече от увлечение.

Мога да те обърквам. Мога да викам по теб. Мога да скубя, да дера, да крещя, да плача, а в следващата минута да те погледна дяволито и да се усмихна така, както на теб ти харесва, сякаш никога не е имало нищо. А то всъщност имало ли е? Не, разбира се, щом ти не си разбрал, значи не е  имало.

 Мога да ти размятам дрехите из цялата къща.

Мога и така, че когато се прибереш всичко да е изпрано, изгладено и сгънато,  да е чисто и да мирише на хубаво, а следа от мен да няма.

 Мога да те обичам и да го разбера много след като не си част от живота ми.

Мога…още много неща. Но най-добре мога да не споделям чувствата си с теб.

Въпросът е…Ти разбра  ли, че мога?




Гласувай:
3



1. metaphor - много обичам края на всяко твое н...
10.06.2009 23:16
много обичам края на всяко твое нещо, което пишеш.. винаги е ... супер интересен!! Обожавам края на творбите ти :)
цитирай
2. henzelski - Можеш,
29.06.2009 11:07
разбира се, но искаш ли да можеш всичко това...;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: oxxley
Категория: Други
Прочетен: 66670
Постинги: 22
Коментари: 52
Гласове: 295
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930