Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2009 01:29 - Две...те...двама...те, но не и аз...
Автор: oxxley Категория: Други   
Прочетен: 929 Коментари: 1 Гласове:
0



Да се свлека на земята…                                               Да си легна в  леглото….

Да завия от болка…                                                         Да си представя хубавите неща,

                                                                                                  случили се през деня…

Да заплача така,  сякаш                                                 Да затворя очи и да се усмихна...
съм на собственото си
погребение...

Да се сбогувам за последно със слънцето...       Да приветствам пъстрия сън…

Омръзна ми да мрънкам.                                             Омръзна ми да се усмихвам.

Не искам повече да съм нещастна.                          Не искам повече да съм ...... 
                                                                                                   щастлива.

 

В мен сякаш живеят двама човека, но нито единия знае пътя, нито другия.

Изгубих себе си.

Забравих себе си. А сега, на къде? Фенерче имате ли? Компас? Или поне клечка кибрит?

Искам да се прибера вкъщи и да си легна в леглото. Липсва ми.

Тук е толкова студено и влажно…

Моля ви, потърсете, мисля, че имам мухъл по сърцето…




Гласувай:
0



1. metaphor - enough .. :/
10.06.2009 23:12
enough .. :/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: oxxley
Категория: Други
Прочетен: 66748
Постинги: 22
Коментари: 52
Гласове: 295
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930