Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2009 04:14 - *Blonde pizza*
Автор: oxxley Категория: Други   
Прочетен: 4152 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 06.06.2009 13:31


imageНе съм руса. Имам тъмни корени. Нямам сини очи. Но баща ми има пъстри и затова смятам да си избера съпруг със зелени или пъстри очи. А може и жълти. Тогава вероятността децата ми да са интересни и от кръста нагоре се увеличава. Двойно или тройно…не знам, не ме бива по математика. Да кажем достатъчно. Не за биването, за увеличаването.
Не харесвам големи гърди, намирам малките за по-удобни, но никой не е съгласен с мен. Не мога да разбера защо като то е очевадно просто.

Не обичам и да се гримирам. Веднъж си бръкнах със спирала в окото и после плаках дълго и неутешимо. И горчиво, смъдна ме окото, нали… От тогава спиралите ги използвам само за отваряне на бутилки. С вино, червено обикновено, аз такова предпочитам. За съжаление последната спирала се сурна заедно с тапата вътре във виното. Нямаше как да я извадим и решихме да почакаме. Като изпихме бутилката спиралата я нямаше, така и не разбрах какво се е случило с нея. Ама здраве да е, сигурно някой ще ми подари отново, може и по-хубава е бъде даже.

Смятам и че е хубаво да имаш пъпки. Много е чаровно. Те са като големи лунички или бенки, ама с друг цвят и те правят уникален. Аз затова гледам да се мия по-рядко, че да бъда красива и хората да ме забелязват, особено мъжете с жабешки очи. Квак. А обожатели имам много. Зад общежитието ми….цяло блато. Вечер какви серенади ми правят! Но аз се завивам през глава и се правя, че спя…не е прилично да им давам надежди. И сутрин като се събудя и цялата съм мокра и потна, то от толкова емоции и вълнения…

Много обичам да чета книги, как само им миришат страниците! А какви картинки има понякога! Определено може много да научи човек.

Против обезкосмяването съм. Не разбирам как може жените да си го причиняват. Някои хващат бръснача,цак-цак, все едно овце да стрижеш, ама после какво става… те до мъж с брада не са ли се докосвали? А па тез, дето се скубят…боже,боже, толкова болка има по тоя свят, а те още и още искат… Аз затова си стоя естествена и на мъжете повече им хареса. Лятото като се изтегна на плажа, как само ме гледат всички! Като по филмите повдигат очилата си, за да ме огледат по-добре! И знаете ли – живот си живея!

Та това исках да кажа, не разбирам тези модни истории. Руси-муси, цици-мици, нагласени като претрупани италиански пици… Вино, жабки и пъпки и космици да има и ставаме царици!





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. metaphor - ъъъъ. . (rofl) ! жените с прека...
08.06.2009 20:37
ъъъъ .. (rofl) !
жените с прекалено много тестостерон не са много на мода именно, а и са порочни за широкото общество. Защото не се изявява просто в окосмяването им, а и в други неща :D
ама.. пъпки и косми.. остава да харесваш и с шкембета и аз съм перфектния мъж !!! :D:D:D:D:D
много се радвам, че прописваш от време на време и ми припомняш на какво си способна с думите.
цитирай
2. elektraotkosmosa - :D:D:D
10.06.2009 02:15
много забавно,имаш добро чувство за хумор.:)
цитирай
3. oxxley - :)))
10.06.2009 03:02
Благодаря ти Електра-от-космоса :)
Рядко го проявявам в този блог, а може би трябва!
Поздрави!
цитирай
4. анонимен - keyword google ranking backlinks service
05.08.2011 05:03
webmaster service seo marketing <a href=http://xrumerservice.org>backlink service</a> backlink services
цитирай
5. анонимен - improve search engine ranking backlink services
26.09.2011 05:43
better search engine rankings seo mistakes <a href=http://xrumerservice.org>increase backlink</a> backlink services
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: oxxley
Категория: Други
Прочетен: 66747
Постинги: 22
Коментари: 52
Гласове: 295
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930